کی میشه زایمان کنم راحت شم مردمم

۱۳ پاسخ

اره واقعا منم حس میکنم خیلی وقت حاملم😂

از من می‌شنوین بخدا از این روز هاتون استفاده کنید
راحتی بعد از زایمان نیست بخدا 🥴😂
چالش های اصلی بعد از زایمان شروع میشه
منم مثل شما فکر میکردم

آره ایشالا ک بسلامتی و زودی بگذرونیم

وای منو انقد میترسونن میگن حاملگی راحته دنیا بیاد دیگ ن خواب داری ن خوراک🤣✨

منم ديگع خستع شدم

دیگه. خرداد انشاالله 🤣🤣

دقیقا منم
چون تو استراحتم روزا نمیگذره

من دوس ندارم اینقد زود بگذره 😂😂حاملگی بهتراز بچه داری و شب بیداری های بعدشه
با پسرم سرگرمم
اونایی که شکم اول هستن بیشتر دوس دارن زودتر نینی شون رو بغل بگیرن و حسش کنن

بعد زایمان 🤣🤣🤣🤣راحت نمیشی ک

وای کی میشه هفته ۳۸ بارداری برسممم خدا یا

هنوز نصف راهی

حالا اول راهی 😂

هنو کجاشی بنده خدا😑😂

سوال های مرتبط

مامان مهوین🩷🫠 مامان مهوین🩷🫠 روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلماه🫀 مامان ایلماه🫀 روزهای ابتدایی تولد