اره واقعا منم حس میکنم خیلی وقت حاملم😂
از من میشنوین بخدا از این روز هاتون استفاده کنید
راحتی بعد از زایمان نیست بخدا 🥴😂
چالش های اصلی بعد از زایمان شروع میشه
منم مثل شما فکر میکردم
آره ایشالا ک بسلامتی و زودی بگذرونیم
وای منو انقد میترسونن میگن حاملگی راحته دنیا بیاد دیگ ن خواب داری ن خوراک🤣✨
منم ديگع خستع شدم
دیگه. خرداد انشاالله 🤣🤣
دقیقا منم
چون تو استراحتم روزا نمیگذره
من دوس ندارم اینقد زود بگذره 😂😂حاملگی بهتراز بچه داری و شب بیداری های بعدشه
با پسرم سرگرمم
اونایی که شکم اول هستن بیشتر دوس دارن زودتر نینی شون رو بغل بگیرن و حسش کنن
بعد زایمان 🤣🤣🤣🤣راحت نمیشی ک
وای کی میشه هفته ۳۸ بارداری برسممم خدا یا
هنوز نصف راهی
حالا اول راهی 😂
هنو کجاشی بنده خدا😑😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.