بچها احتمال داره بچه ۴ماهه از کولیک بی تابی شدید بکنه

۷ پاسخ

ای جان بخاطرواکسنشه یکم اسفنددودکن

آرع عزیزم

بله میشه من یه شب لوبیاپلو درست کردم پسرم جیغ میزد اصلا حواسم نبود نفخ داره بعد۱سال درست کردم

نبابا مال دختر من برگشت شیر خشکم میخوره

بله اگ غذای سنگین نفاخ خورده باشی ممکنه دلپیچه شده باشه

آخه رفته رفته کولیکشون کم میشه چراچیشده

آره عزیزم پسر من از دوماهگی شروع شد کولیکش میگن تاشیش ماه باهاش هست

سوال های مرتبط

بابای سامیار بابای سامیار ۱ سالگی
مامان محمدامین مامان محمدامین ۱ سالگی