من حاملگیم زیاد میخوردم عاشقش بودم
مگ ضرر داره😐🤦🏻♀️ من تو بارداری هم زیاد خوردم چند روز پیشم باقالی پلو خوردم
من چند بار خوردم تا الان کم هم نخوردم
مگه ضرر داره💔😐
فاویسم میگیرن انگار بمنم گفتن ولی من ی کاسه خوردم
من کمیخورم 😍
من چند وقت پیش خوردم ۳ نصف شب از معده درد بیدار شدم و یکی دوساعتی درد شدییییید کشیدم
حالا من بگم ۳تا دونه رعایت میکنید همین ۳تا دونه رو بخورید؟😂 هفته شما تا یه پیاله متوسط هم مشکلی نداره البته اگه حساسیت نداشته باشیدا
من شنیدم خوب نیست حساسیت میاره نخوردم
اگه کسی فاویسم نداره مشکلی نیست من از اول بارداریم تا الان سه بار پیاله خوردم
من سه بار خوردم تا الان
من دوبار تا الان باقالی پلو خوردم یکبار هم همینحور
منم عاشقشم .ن بابا بخور در حد یک پیاله عیب نداره زیاد نخور
در حدی که هوست بره بخور زیاد نخور
من شنیدم اصلا خوب نیس حتی یدونه
برا نی نی حساسیت میاره
من چن بارخوردم توبارداری خواهرشوهرم فاویسم داره پسرمم ب دنیااومد داشت
من چن وقت پیش دوبار ی کاسه پر خوردم 😐😂الانم میخواااااام😩
منم چنتا خوردم
من یه پیاله متوسط خوردم تازه گلپر هم روش پاشیدم خوردم
اگه تو خانوادتون کسی باقالایی نیس بخور اشکال نداره که
وای منم عاشقشم
خیلی دلم میخواد ولی میترسم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.