خانوما روزه گرفتن توی هفته من ضرر داره

۱۲ پاسخ

طور خدااا مگ مجبورید اون بچه گناه داره نیاز ب تغذیه داره

اگه روزه خوب بود ک اینقدر توصیه نمیکردن ک فلان مواد غذایی خورده بشه و تاکید نداشتن ک گشنگی مادر واسه جنین ضررداره

۳ ماه اول برای جنین ضرر داره بعدش بستگی به توان مادر داره

عزیزم اون بچه به تغذیه نیاز داره…اخه فکر خودتون نیستید فکر اون طفل معصوم کنید خب😕😕😕 شما مواد غذایی مورد نیاز نرسه به بچتون مدیونید بهش

وااااا روزه یعنی چی؟ بارداریا.اصلا روزه به ما چه مگه ما عربیم .یه پف یوزی نون نبوده بخوره ۳ روز گشنه مونده ما چرا باید بخاطر اون یارو ۳۰ روووز کشنگی بکشیم گوره باباش بابا

اصلا خوراک و بزار کنار ، آب چی میشه؟
۱۵،۱۶ ساعت بجه آب بهش نرسه؟

شوخی میکنی دیگه عزیزم؟

زن باردار نباید روزه بگیره گلم

اون بچه نیاز به تغذیه داره
اصلا واجب نیست تو بارداری روزه بگیری

کلن روزه گرفتن برا زن باردار واجب نیس اگه شرایطشو نداشته باشه

باز از دکترت بپرس

بنظر من روزه کلا تو بارداری ضررداره

سوال های مرتبط

مامان سامیار مامان سامیار هفته سی‌وششم بارداری
مامان کلوچه مامان کلوچه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان گندم💕 مامان گندم💕 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان محمدحسین وتودلی مامان محمدحسین وتودلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی
مامان رستا💗 مامان رستا💗 ۴ ماهگی
مامان مامانِ نورآ✨ مامان مامانِ نورآ✨ ۷ ماهگی