خانما کسی آنزیم بینی زده؟

۳ پاسخ

نکروز بینی میگیری نزن من دوستم زد نکروز گرفت فوری. رفت طلاهاشو فروخت دماغشو عمل کرد وگرنه بافت بینی اش همش از بین میرفت

خیلی ریسکیه

خواهرم زد فاسده نداره

سوال های مرتبط

مامان آنیلا مامان آنیلا ۱۵ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۱۱ ماهگی
مامان نمی دونم مامان نمی دونم ۱۵ ماهگی