نرگس جان تجربه انتقال چطور بود؟
شما درد داشتی؟
واژنت رو شستشو دادن؟
ببخشید که اینجا سوالمو میپرسم.شماهایی که تجربه ای وی اف دارین.من ذخیره تخمدان۰/۱ هستش.میتونم از تخمک خودم استفاده کنم یا باید اهدایی بگیرم.کسی با شرایط من بوده؟
ن اصلا درد نداره
من که درد داشتم فقط خوبیش این بود ک سریع انجام شد
نه عزیزم فقط اسمش و محیطش یکم ترس میده به آدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.