خانوما انتقال جنین درد داره؟

۵ پاسخ

نرگس جان تجربه انتقال چطور بود؟
شما درد داشتی؟
واژنت رو شستشو دادن؟

ببخشید که اینجا سوالمو میپرسم.شماهایی که تجربه ای وی اف دارین.من ذخیره تخمدان۰/۱ هستش.میتونم از تخمک خودم استفاده کنم یا باید اهدایی بگیرم.کسی با شرایط من بوده؟

ن اصلا درد نداره

من که درد داشتم فقط خوبیش این بود ک سریع انجام شد

نه عزیزم فقط اسمش و محیطش یکم ترس میده به آدم

سوال های مرتبط

مامان سانیلا مامان سانیلا هفته بیست‌ونهم بارداری