۸ پاسخ

سیب رو چجچری میدید؟مپزی یا رنده؟

سیب زیاده فکر کنم

ماشالا عزیزم
دختر‌من‌اصلا نمیخوره

ماشاءالله عزیزم
ولی من هنوز میترسم اینقدر بدم فوقش در روز نصف کمتر سیب بدم
وزن پسرت میشه بدونم چنده؟

عزیزم میشه حجم غذایی ک میدی هم بگی
من چون بچه اولمه تجربه ندارم نمیدونم چقد باید بدم همش استرس دارم نکنه کم باشه گشنه بمونه یا زیاد بدم دلدرد بشه🫡

دو تا سیب کامل؟؟؟نفخ یا دل درد نمیشه؟؟بنظرم خیلیه

نرمالش اينه دوواحد ميوه بخوره
بچه يا بزرگ سال
نوش جونش هرچي ميخوره ولي زياده روي نكن توي هيچ كدوم از موادغذايي

غذاچی میدی

سوال های مرتبط