خانوما قندم روی 95 هست دکترم گفت رژیم بگیر خیلی نگرانم

۶ پاسخ

برای خانمای باردار ۹۵ لب مرز حساب میشه

رعایت کن من قبلا هرروز چندتا موز می‌خوردم از خوابم بیدار میشدم بیسکوییت زیاد میخوردم فعلا که سعی کردم رعایت کنم ولی عاشق برنج و سیب زمینی ام دکتر گفته کم بخور نمیتونم

نه بابا خوبه

قند،شکر،شیرینی،بستنی نخور درست میشه

احتمالا ناشتایی قبل روز آزمایش ک باید ۱۲ ساعت باشه رعایت نکردی....ولی زیاد نیس فقط کربوهیدرات و شیرینی کم کن

خیلی بالا نبست نگران نباش قند و برنج و نون. و ماکارانی خیلی کم بخور. موز قندش خیلی بالاست اینارو رعایت کن چیزی نیست

سوال های مرتبط

مامان 🎂🍁𝕣ꪮꫝꪖꪑ مامان 🎂🍁𝕣ꪮꫝꪖꪑ ۷ ماهگی