خانما این لباسا برا بهار خوبه ؟

تصویر
۱۰ پاسخ

گرمه عزیزم برای بهار مناسب نیست..پاییزه ان بیشتر

عزیزم بستگی ب هوای شهرتون داره

اولی قیمت چند زده؟
من همینو برا یلداش گرفتم

گرمن بنظرم

تهران ک از الان گرمه

نه گرمن.

بستگی ب منطقه تون داره ک هواش چطوره .من پسرم ک کوچیک بود این مدل براش گرفته بود گرمش میشد بیشتر با تیشرت و شلوارش بود تا کتش

از اسنپ میخوام بخرم

تصویر

عزیزم فک کنم گرم باشه

واین یکی

تصویر

سوال های مرتبط

مامان آیهان😍❤️ مامان آیهان😍❤️ ۲ سالگی
مامان جوجه طلایی🐥 مامان جوجه طلایی🐥 ۲ سالگی
مامان وروجک کوچولو مامان وروجک کوچولو ۱ سالگی