۸ پاسخ

شربت المینیوم بخور ۲قاشق غداخوری خیلی خوب میکنه دکتر داد من تازه امروز خوب شدم ۳روز بود دردمیکشیدم

منم معدم بشدت درد میکنه همراه با حالت تهوع

من به دکترم گفتم شربت لاکسی ژل گفت بخور معده دردت خوبه میشه

استرس داری ؟یا شاید حامله ایی

من دل درد داشتم وحشتناک بود به دکتر گفتم گفته بود طبیعیه به مرورزمان کمتر شد

تهوع داری؟

آره منم اینجوری شدم همش معده درد دارم چند روز پیش به همین شدت بود نگران نباش مجبوری تحمل کنی اجی

گشنه نیستی؟

سوال های مرتبط

مامان اوینا مامان اوینا هفته یازدهم بارداری