۸ پاسخ

مایعات ابگوشت اب هویج

از بس ب کم‌و زیاد شدن‌شیر فکر کردیم روانی شدیم . من‌ک‌دیگه دقت‌نمیکنم . اگه هم شد شیرخشکی بشه اه

شیر برنج هم بخور

من مایعات زیاد میخورم بستگی به خورد خوراک خودت داره ببین چی میخوری ک زیاد میشه همون رو بخور

سیر دل غذا بخورید مخصوصا غذاهای پروتئینی

ببین من شنیدم رازیانه و زیره بخوری شیر زیاد میشه ولی روی من اثری نداشت متاسفانه

مایعات فراوان آب هویج آب گوشت چای کم رنگ
قرص یا قطره شیر افزا

مشکل منم هست خواهر 🫠

سوال های مرتبط

مامان 🌷..دیانا..🌷 مامان 🌷..دیانا..🌷 ۸ ماهگی
مامان دلوین💜🫠 مامان دلوین💜🫠 ۵ ماهگی
مامان ویهان👼🏻🩵 مامان ویهان👼🏻🩵 ۲ ماهگی