مامانا برای شیرم زیاد بشه چیکار کنم چی بخورم

۴ پاسخ

ابگوشت رازیانه گوشت بوقلمون گوسفندی

قرص لاکتاول ..پودر شیر افزا..مایعات..ذرت.. خرما
غذا هم باید خودت دقت کنی ببینی با چ غذایی شیرت بیشتر میشه
یکی آبگوشت.. ماکارانی ..سوپ و..

قطره شیر افزا،، چایی کم رنگ، خرما، بادم هندی، بادم درختی، شیر بادام،، شیر گرم،، اب میوه

من کلاس میرم میگن اصلا چیزی تحت عنوان شیر افزا وجود نداره اگر حس میکنین بچه سیر نمیشه یا بهش با پوزیشن درست شیر نمیدین یا اگر که از ادرارش میفهمی کمه شیرت باید بزاری زیر سینت میک بزنه تا شیرت زیاد بشه به ما اینجوری میگفتن عزیزم ❤️

سوال های مرتبط

مامان 🌷..دیانا..🌷 مامان 🌷..دیانا..🌷 ۸ ماهگی
مامان دلوین💜🫠 مامان دلوین💜🫠 ۵ ماهگی
مامان ویهان👼🏻🩵 مامان ویهان👼🏻🩵 ۲ ماهگی
مامان ارین مامان ارین ۱۷ ماهگی