الان زوده بچه تو همین هفته های شما رشد و وزنش نرمال میشه
ولی میخوام دهانه رحمم باز شه
نا بچه چهارومه
من طبیعی میخوام
من هم دوماه رابطه ندارم ولی درد واژنم خستم کرده
میگن خرما بخور عسل بخور دهانه رحمت باز میشه نمی دونم درسته یانه
والا من از درد واژن دارم میمیرم
چرا دیر کنی؟ من از خدامه وارد ۹ شم فقط زایمان کنم
ولا خسته شدم نمی دونم چکار باید کرد تا دردام شروع بشه
چرا؟همه دوس دارن زودترزایمان کنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.