چیکار کنم دیر زایمان کنم لطفا جواب بدین

۱۰ پاسخ

الان زوده بچه تو همین هفته های شما رشد و وزنش نرمال میشه

ولی میخوام دهانه رحمم باز شه

نا بچه چهارومه

من طبیعی میخوام

من هم دوماه رابطه ندارم ولی درد واژنم خستم کرده

میگن خرما بخور عسل بخور دهانه رحمت باز میشه نمی دونم درسته یانه

والا من از درد واژن دارم میمیرم

چرا دیر کنی؟ من از خدامه وارد ۹ شم فقط زایمان کنم

ولا خسته شدم نمی دونم چکار باید کرد تا دردام شروع بشه

چرا؟همه دوس دارن زودترزایمان کنن

سوال های مرتبط

مامان عرفان و‌نی نی مامان عرفان و‌نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری