۴ پاسخ

من صبحا۹ بیدارش میکنم میبرمش مهد کودک بعد ۲ یا۲ونیم میرم دنبالش ( خودم شاغلم ) بعد میاییم خونه ناهار میخوریم و می‌خوابیم گاهی هم پیش میاد نخوابیم ولی اکثرا تا۶یا۶ونیم می‌خوابیم بعد بیدار میشیم خوراکی براش میارم و خودم مشغول شام میشم این وسط هم شاید یه ربع بیشتر دقیقه باهاش بازی کنم مابقیش و خودش یا غر میزنه که حوصله ام سر رفته یا بازی می‌کنه یا تلویزیون میبینه
بعدشم شام میخوره و ۱۲ می‌خوابه

ببرش مهد کودک اگه توانایی مالیش هست

یا خانه بازی

یا پارک وشهر بازی

والله منم همیشه عذاب وجدان دارم نمیتونم اصلا باهاش بازی کنم

صبح صبحونه میخورن با خواهرش بازی می‌کنه و نقاشی می‌کشه. تا نهار. بعد یک ساعت میخابن تا شیش اینا. هفتم میریم خونه مامانم. تا یازده شوهرم میاد دنبالمون

سوال های مرتبط