۳ پاسخ

من بعد واکسن ۱۸ماهگی میخام از شیر بگیرم
یکسره میچسبه ب سینم

من اوایل ۲۳ ماهگی گرفتم

تا دوسال میدم

سوال های مرتبط

مامان بهار نگار یلدا مامان بهار نگار یلدا ۲ سالگی
مامان دوتا عسلچه👶🏻👧🏼 مامان دوتا عسلچه👶🏻👧🏼 ۱ سالگی
مامان رونیا جانم❤️ مامان رونیا جانم❤️ ۱ سالگی