ALp اگه در آزمایش خون بالا باشه چ میشه

۳ پاسخ

شدید خارش بدن دارم بعد آزمایش دادم ب دکتر نشونش دادم گف نرماله بعد الان ب ازمایشم نگا کردم دیدم رنجش خیلی بالاعه 553 هستش علامت H هم جلوش نوشته

خیلی نمیشه رو اون به تنهایی حساب کرد که آنزیم هام به هم ریخته ، چون تو استخون سازی هم افزایش پیدا می‌کنه،واسه همین تو بچه ها بالاتر از بزرگسالانه،جای نگرانی نداره

یکی از انزیمای کبد با رعایت کنترل میشه سبریجات بیشتر بخور چربی کمتر

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آیکان و هاکان مامان آیکان و هاکان روزهای ابتدایی تولد
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان 💜ارمیا💜 مامان 💜ارمیا💜 ۱ ماهگی