۸ پاسخ

به همه نمیدن.اون بچه هایی که تقریبا نارس بدنیا اومدن و قد و وزنشون خیلی پایینه سوءتغذیه دارن

چجوری باید بفهمی بهت تعلق میگیره یا نه؟

یه دوره چهار ماهه رو ریختن.یعنی ماهی یک وسیصد.دهک یک تا پنج.
ولی بچه من چون پنج ماهش هست نریختن باید بالای شش باشه

برا بچه هاییه ک‌ قدو وزنشون از نمودار پایین تره

۵۰میلیون منظورتع

برا بچه های کم وزنه سوئه تغذیه

تا دهک ۷ میدن ما ک دهک ۹ ام😢

همون وام فرزند آوریه؟

سوال های مرتبط

مامان 🎀MᴀHᴠA🎀 مامان 🎀MᴀHᴠA🎀 ۱۵ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۶ ماهگی