توی ۳۶ هفته اسکات برم یا زوده ؟؟؟؟

۶ پاسخ

کم کم از ۳۲ هفته باید شروع میکردی الان تاثیری نداری

من از ۱۷ هفته که ورزش بارداریو شروع کردم دارم اسکات میزنیم تو تمریناتمون
اسکاتی که واسه زایمانه اسکاته عمیقه که از ۳۶ هفتست

بهداشت از ۲۸ می‌گفت برین😐
ولی من میترسیدم نمی‌رفتم
۳۶ /۳۷ برای شروع ورزش های لگنی خوبه

بزن هيچ فايده ايي نداره 2هفته هست دارم ميزنم خبري نيست

اوه دیرم هست بعد ۳۲ هفته باید شروع کنی

ببخشید اسکات چیه

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا هفته سی‌ونهم بارداری