خانما مگه هویج تو بارداری بده؟

۱۵ پاسخ

اره گلم بده

اره عزیزم باعث ناهنجاری جنین میشه بخاطر ویتامین A

نه
ولی اب هویج زیاد نخور

اب هویج سه ماه اول بارداری بده

سه ماه اول آب هویچ میگن نخورید

اب هویج فقط هفته ای دولیوان میتونی استفاده کنی.
بخاطر ویتامینA زیادی که داره مثل جیگره و باعث سقط میشه

هویج ن اب هویج

آره آب هویج نباید سه ماه اول بخوری

نه بابای عزیزم یدونه هیچی نمیشه میگن ویتامین ،Aبالاست که برا همین میگن نخورید بهتره

وگرنه میتونی یدونه هویج بخوری یا تو سالاد غذا استفاده کنی

نمیدونم ولا

اب هویجم نخور خوب نیس جیگر هم خوب نیست

اره بده عزیزم

اره عزیزم خوب نیست

هویج نه اب هویج زود زود بخوری اوایل بده

سوال های مرتبط

مامان ماهوین مامان ماهوین هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته پانزدهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته پانزدهم بارداری
مامان کله گردالی مامان کله گردالی ۴ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۴ ماهگی
مامان پسر و دختری 🤰 مامان پسر و دختری 🤰 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دخمل من🍓 مامان دخمل من🍓 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته دوازدهم بارداری
مامان فعلا نمیدونم مامان فعلا نمیدونم هفته یازدهم بارداری