اره گلم بده
اره عزیزم باعث ناهنجاری جنین میشه بخاطر ویتامین A
نه
ولی اب هویج زیاد نخور
اب هویج سه ماه اول بارداری بده
سه ماه اول آب هویچ میگن نخورید
اب هویج فقط هفته ای دولیوان میتونی استفاده کنی.
بخاطر ویتامینA زیادی که داره مثل جیگره و باعث سقط میشه
هویج ن اب هویج
آره آب هویج نباید سه ماه اول بخوری
نه بابای عزیزم یدونه هیچی نمیشه میگن ویتامین ،Aبالاست که برا همین میگن نخورید بهتره
وگرنه میتونی یدونه هویج بخوری یا تو سالاد غذا استفاده کنی
نمیدونم ولا
اب هویجم نخور خوب نیس جیگر هم خوب نیست
اره بده عزیزم
اره عزیزم خوب نیست
هویج نه اب هویج زود زود بخوری اوایل بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.