اصلا میوه ها ضررر ندارن هرکی میگه الکی میکهه همه ویتامین تو همین میوه هاس
من از روزی ک فهمیدم باردارم کلا مصرف نکردم با اینکه دکتر گفت روزی یکی دوتا قاطی میوه ها بخورم ولی ریسک نکردم
والا من بارداری اولم همیشه تو سالاد میخوردم استفاده بیش از حدش میگن خوب نیست به اندازه اشکالی نداره تازه بعد زایمانم واسه افزایش شیر عالیه
منم شنیدم بعدخوندم نه زیادخوردمش ضرره حتی یه هفته نمیدونم ۱۳یا۱۴نوشته بودهرروزیه هویج خام بخوریم.البته آب هویج منع مصرف داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.