مگه نمیگن هویج تو بارداری ضرر داره
پس این چی میگه ؟

تصویر
۴ پاسخ

اصلا میوه ها ضررر ندارن هرکی میگه الکی میکهه همه ویتامین تو همین میوه هاس

من از روزی ک فهمیدم باردارم کلا مصرف نکردم با اینکه دکتر گفت روزی یکی دوتا قاطی میوه ها بخورم ولی ریسک نکردم

والا من بارداری اولم همیشه تو سالاد میخوردم استفاده بیش از حدش میگن خوب نیست به اندازه اشکالی نداره تازه بعد زایمانم واسه افزایش شیر عالیه

منم شنیدم بعدخوندم نه زیادخوردمش ضرره حتی یه هفته نمیدونم ۱۳یا۱۴نوشته بودهرروزیه هویج خام بخوریم.البته آب هویج منع مصرف داره

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته پانزدهم بارداری
مامان پسر و دختری 🤰 مامان پسر و دختری 🤰 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان آرکان مامان آرکان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان رایان🩵نی نی🩷 مامان رایان🩵نی نی🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نخودچه مامان نخودچه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تون فرنگی مامان تون فرنگی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان محمد متین مامان محمد متین روزهای ابتدایی تولد