۶ پاسخ

انقدر ورزش کردم انقدر راه رفتم و چیزای گرم و غیره خوردم
2سانت تکون نمیخوردم
اختیاری رفتم سز شدم

از خستگی و درد پا و کمر و غیره دیگه گریه میکردم

🤣🤣😐😐😐پا رو پا گذاشتی منتظری دردت بگیره
پاشو برقص
قر بده ورزش کن تا نی نی بیاد

چه گل های قشنگی

عزیزم طول سرویکستون اخرین بارمیدونیدچندبود

ماهم داریم کاپیتان میبینیم

وای من امشب دیگ. از خستگی گریه کررم

سوال های مرتبط

مامان پناه👧🏻🎀 مامان پناه👧🏻🎀 ۱ ماهگی