ختنه از واکسن راحت تر بخدا
منم فردا ختنه داری
کجا میبری؟
اره ختنه راحتره. نگران نباش سختیش ۲۴ساعت اوله اگر حلقه ایی ختنه کنی اونم قنداقش میکنی که پاهاش تکون نده اذیت بشه بعدش که دیگه خوب میشه زود
پسرمنم یه هفته که ختنش کردیم انقدرمنم استرس داشتم ولی همون روزاوله که اونم بایداستامینوفن بدی همش خوابه بعدشم که خوب میشه
اخی عزیزم. انشالله راحت میگذرونه خودت نرو بالاسرش سختت میشه. منم سر واکسناش خیلی اذیت میشم😢
خیلی راحته
لیزری خیلی خوبه بدون خونریزی و بخیه ، عالیه عالی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.