۷ پاسخ

ختنه از واکسن راحت تر بخدا

منم فردا ختنه داری
کجا میبری؟

اره ختنه راحتره. نگران نباش سختیش ۲۴ساعت اوله اگر حلقه ایی ختنه کنی اونم قنداقش میکنی که پاهاش تکون نده اذیت بشه بعدش که دیگه خوب میشه زود

پسرمنم یه هفته که ختنش کردیم انقدرمنم استرس داشتم ولی همون روزاوله که اونم بایداستامینوفن بدی همش خوابه بعدشم که خوب میشه

اخی عزیزم. انشالله راحت میگذرونه خودت نرو بالاسرش سختت میشه. منم سر واکسناش خیلی اذیت میشم😢

خیلی راحته

لیزری خیلی خوبه بدون خونریزی و بخیه ، عالیه عالی

سوال های مرتبط