۵ پاسخ

من اولین رابط باردار شودم

چون رحم اماده پذیرشه.هورمونا استیبل شدن

چون رحم هم فعال هم اماده هست برای تشکیل جنین دوباره

چون بدن تو آماده ترین حالت ممکنه
مثل بدن بعد سقط
من سقط داشتم یه بار رابطه داشتیم گفتم هیچی نمیشه اصلا امکان ندارد باردار باشم
بعدش رفتم آزمایش باردایمو گرفتم .😎🤕

چون رحم پاک شده وتمیزهست براهمین زودباردارمیشی

سوال های مرتبط