۱۲ پاسخ

خرما وشیر

موز، شیر و بیسکوییت، نون خالی

خرما و شیر ، بیسگوییت و کیک اینا، گاهی غذا از شب نگه میدارم اونو میخورم

شیر یا تخم مرغ آبپز یا نون پنیر

سحری با شوهرم میخورم 😂💔برنج گوشت یا مرغ چیزی دیگه نمیخوره

وای من الان سیب زمینی خوردم. با ضعف بیدار شدم

بیسکوییت رژیمی

سیب، موز یا گلابی

هرچی بخورم سر دلم میمونه تحمل میکنم هیچی نمیخورم

من وقتی میخابم دیگه هیچی نمیتونه بیدارم کنه ولی الان ک برای سحر شوهرم بلد میشم مبینم خیلی گشنمه

همبن الان شیر خوردم با بامیه🤣

چرا من تا حالا نیمه‌ شب ن گشنه‌م شده‌ و ن تشنه؟
عموما بيدارم ساعت چهار ب بعد اما احساس ضعف نداشتم هيچوقت.

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا روزهای ابتدایی تولد
مامان 👶هینا👶 مامان 👶هینا👶 ۹ ماهگی