۱۰ پاسخ

من هیچی نمی‌خورم حتی اگه ضعف کرده باشم تحمل می‌کنم،چون قند ناشتا کلا بهم می‌ریزه

ازمایش قند رو چند هفته باید بدیم؟؟ و اینکه ممکنه مثلا حالا ازمایش بدیم قند نداشته باشیم بعد دوماه بعد قند بگیریم؟؟؟

کلا باید پروتین مصرفی تو ببری بالا کربوهیدرات رو کم کنی و تحت نظر دکتر داخلی باشی چون قند بالا خوب نیست

بادام درختی خام بخور گشنه ت میشه

من رژیم دیابت بارداری گرفتم ازش راضی ام

نباید کاملا گرسنه بمونی باید وعده های کم چند بار بخوری اینجوری قند توی یک انداره میمونه

من هنوز ازمایش قند ندادم
ولی دو بار بیدار میشم از خواب خیلی حالم بد میشه از گرسنگی تهوع میگیریم
طبیعیه؟

همه چی میخورم خیلی گشنم میشه فقط شسرینی نمیخورم

من که قند دارم اصلا هم رعایت نمیکنم چون خیلی گشنم میشه☹️

غذا😋

سوال های مرتبط

مامان دختر قشنگم🌸 مامان دختر قشنگم🌸 ۱۲ ماهگی
مامان 👶هینا👶 مامان 👶هینا👶 ۹ ماهگی