میگن مولفیکس خوبه
مای بیبی بهترینه .مولفیکس بچه توش ادرار کنه بس بو بد میده فکرمیکنی جیش بد کرده مای بیبی بو بابوپه میده عالیه خوب هم هست برای پای بچه
عزیزم میشه درخواست بدی هموداشته باشیم😍 من پرم😢
مولفیکس مای بی بی
من هانیز گرفتم اکثر بچه ها بهش حساسیت ندان
من مارک مایبیبی میخرم مولفیکس هم میگن سایز یک خوبه بقیه سایزها نشتی داره🤷🏻♀️
آنقدر هم پوشک بچه گرون شده شنیدم شده یک میلیون به بالا😑😑
بستگی ب پای بچه داره همین مولفیکس ب پای یچه دختر خاله من بد اومد دون دون میشد
مولفیکس صفر نداره همون یک بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.