من گرفتم خدارشکر هم خودم خوبه هم شیر خوردن بچم
بگیری هم شیرت تلخ میشه بچرو اذیت میکنی
هم خودت ضعیف میشی داغووون
من دوست دارم بگیرم . ولی در حق دخترم بد میکنم اگر بگیرم . چون وقتی خوراکم تو روزای طبیعی کم میشه یا کم میخورم شیرم کمه فکرشو بکن روزم بگیرم . معلومه که شیرم کمتر میشه و بچم گناه داره
نمیشه که هم خودت ضعیف میشی هم شیرت کم میشه بچت اذیت میشه برای شیرده واجب نیس که
من دوس دارم بگیرم روزا کوتاهه شاید بتونیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.