ماماناحتماباید۱۸هفته رفت آنومالی یازودترم میشه؟؟؟؟

۱۰ پاسخ

خیلیا ۱۷ هفته و ۵ روز هم رفتن

گلم خرگوش رو می.خای

بهترین زمان بعد ۱۸هفته وچند روزه

دکتر من گف از ۱۶ تا ۱۸ میتونی بری

دکتر منم تاریخ 17هفته و پنج روز داده

من ۱۶و ۶رفتم

بهترین زمان ۱۸ به بعد

17 تا ۱۹ هفته موقعشه

18 هفته دیگه تمام بدن جنین کامله تشخیص درست تره

میگن بهترین زمانش ۱۸ هفته هست عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دخترم وپسرم مامان دخترم وپسرم ۷ ماهگی
مامان 🩵هیرمان🩵 مامان 🩵هیرمان🩵 ۳ ماهگی
مامان آرزو مامان آرزو هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی🩷 مامان نی نی🩷 ۷ ماهگی
مامان نفس🥰 مامان نفس🥰 ۲ ماهگی
مامان مهرشاد🩵 مامان مهرشاد🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان طاها🩵💙 مامان طاها🩵💙 ۸ ماهگی
مامان لنا کوچولو مامان لنا کوچولو ۱ ماهگی
مامان اِلارز🌹 مامان اِلارز🌹 ۲ ماهگی
مامان رادمهر کوچولو🫄 مامان رادمهر کوچولو🫄 ۱ ماهگی
مامان نویان و نورا💙🩷 مامان نویان و نورا💙🩷 ۱ ماهگی
مامان جوجو ممد 🐣 مامان جوجو ممد 🐣 ۱ ماهگی