خب مولتی ویتامین کم بخور دلیل پر خوری و اضافه وزنت اونه
ازمایش قندم دادی مشکلی نداشتی؟
بستگی ب چی میخوری هم داره من داشتم درست وزن میگرفتم تازه اوایل ثابت بود از ترس اینکه همه میدیدم اینجا میگفتن بچه وزن نداره پودر میخوریم سه ماهه دوم هرروز حالت معجون درست میکردم میخوردم بعد ک رفتم همه گفتن چقدر چاق شدی نباید اینجور بشی قندمم بدترشد چون هرروز میخوردم الان دوهفته میشم فقط همونو نمیخورم استاندارد دارم وزن میگیرم
پس چرا دکترا میگن اضافه نکن و رژیم بگیر
من دیدم تا ۲۰ کیلو ام اضافه کردن
برای سونو رشد رفتی ببینی وزن بچه چقدر شده؟
عزیزم نگران نباش تنها نیستی منم تاحالا ۱۸کیلو اضافه کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.