۸ پاسخ

من همش با کد ملی خواهرم میرم

متوجه بشن بیمه اش رو کلا قطع میکنن

نمیشه برا بارداری

برای پرونده مشکل میشه

نه نمیشه چون تو پرونده اون طرف پرگننت یا همون حامله میخوره. بعد اون سونو بدرد خودتم نمیخوره نمیتونی بزاری تو پروندت

به اسم اون ک کدملی داده ثبت میشه برا پرونده زایمانت فک کنم اشکال بگیرن

خواهر من ک همیشه با کد من میره سونوو عکس و ... البته حاملع نیست

فک نکنم بشه

سوال های مرتبط