۱۱ پاسخ

من گرمیچر میدادم از همشون بهتره

من کولیکیز دادم اثر نداشت و رفلاکسشو بدتر میکرد
کولیکد خیلی بهتر بود تقریبا تموم شده دلدردش

عزیزم باید ببینی به بچت کدوم سازگاره

کولیف عالیه

من اینفاکول میدم خیلی خوبه

من کولیکید و کولیکیز میدم

من به دخترم کولیکز میدم ، وقتایی که دل درد شدید می‌شد دکتر براش پدیلاکت نوشته بود

من گرمیچر میدادم از همشون بهتر بود

پسر من با گریپ میکسچر خیلی بهتر شد

میلکازیم.بیبی کر

اینارو نمیدونم من قطره کولیک پدیابست میدم خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان تودلی جون مامان تودلی جون ۱ ماهگی
مامان نـــ✨ورا مامان نـــ✨ورا ۹ ماهگی
مامان دخمل🩷 مامان دخمل🩷 ۳ ماهگی