۳ پاسخ

اگه آشپز خونه ات گرم نیی تو کابینت بزار اگه گرمه تو یخچال
ممکنه شپشک بزنه خیلی زود

من میزارم تو کابینت

ن من تو کابینت میزارم

سوال های مرتبط