عالیه
عزیزدلم من که سربچه هام همه چی خوردم حتی زعفران ودارچین ولی تونخورگلم...ولی عدسی خیلی خوبه من که خیلی درست کردم وخوردم...ولی خوب کاری میکنی به خودت برس وقرصهای ویتامینه فراموشت نشه مخصوصافولیک اسید..
عالی
عالیه عزیزم بخور نوش جونت
من خیلی خوردم آهن داره
نه خیلیم خوبه
آخه این چه سواله میپرسین خواهرمن بچه ها میدونن عدسی چقد خاصیت داره بعد شما نمیدونید عجباااا😕
عالیه کلا حبوبات مفیده
سرشار از اهنه عالیه
خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.