عدس در اوایل بارداری ؟

۹ پاسخ

عالیه

عزیزدلم من که سربچه هام همه چی خوردم حتی زعفران ودارچین ولی تونخورگلم...ولی عدسی خیلی خوبه من که خیلی درست کردم وخوردم...ولی خوب کاری میکنی به خودت برس وقرصهای ویتامینه فراموشت نشه مخصوصافولیک اسید..

عالی

عالیه عزیزم بخور نوش جونت
من خیلی خوردم آهن داره

نه خیلیم خوبه

آخه این چه سواله میپرسین خواهرمن بچه ها می‌دونن عدسی چقد خاصیت داره بعد شما نمیدونید عجباااا😕

عالیه کلا حبوبات مفیده

سرشار از اهنه عالیه

خوبه ‌ ‌

سوال های مرتبط

مامان سورنا مامان سورنا هفته سی‌ام بارداری
مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی ۱ ماهگی
مامان نیلا 🫶 مامان نیلا 🫶 هفته چهلم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیستم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته دوازدهم بارداری
مامان قندعسل🙋💙 مامان قندعسل🙋💙 ۵ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان برنا مامان برنا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کیان و کیاشا ♥️ مامان کیان و کیاشا ♥️ ۳ ماهگی
مامان فندق:) مامان فندق:) هفته هفدهم بارداری