بچه ها من قندم بالاست خرما میتونم میخورم یکی

۸ پاسخ

خرما هم قند داره

اره عزیزم تا روزی دوتا مجازی

دکتر من گفت نخور قند داره ولی خرماخشک میتونی بخوری

قند ناشناتون بالاست یعنی؟
یا ۱ساعته ۲ساعته؟

خرما خشک بخور روزی ۳ تا مجازه

اره.

آره دوتا بخور

آره روزی دوتا بخور

سوال های مرتبط

مامان رایانم مامان رایانم ۶ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد ۲ ماهگی
مامان باران و بردیا مامان باران و بردیا ۹ ماهگی
.... .... قصد بارداری
مامان 🍓توت فرنگی🍓 مامان 🍓توت فرنگی🍓 هفته سی‌ودوم بارداری