۷ پاسخ

منم باد خالی می‌کنه عشق میکنم براش😂

نفخ دا ه طبیعیه اگ گریه میکنه باهاش گرمیچر میتونی بدی

بزار راحت باشه 😂😂

باد خالی میکنه

این که خیلی خوبه بادش خالی میشه دل درد نمیشه

وای بچه منم خیلی سکسکه میکنه 😂😂

عادیه نفخ داره بذار بزنه بهتر

سوال های مرتبط

مامان لِنا🤎🧸 مامان لِنا🤎🧸 ۶ ماهگی