خانمهای سزارینی شماتوالت فرنگی گرفتید؟وچقدشد؟

۱۰ پاسخ

من سر پسرم خریدم اون موقع ۲۵۰ ت گذاشتم کنار الان که باردارم استفاده میکنم خیلی راحتم

اول بارداریم گرفتم 1200

من از بارداری گرفتم استفاده میکنم تا بعد زایمان ۱۳۵۰گرفتم

منکه هفته های اول بارداری دکترم گف بگیر گرفتم الانم استفاده نمیکنم ازش یک تومن هست الان لاکی ها

چقدگرون شدن

من ازاولش نشستم مال موقع پسرم بوده

یک ۲۰۰

ما داریم ثابت
ولی واقعا نمیتونم بشینم چندش ترینه برام

ولی دو هفته اس استفاده میکنم😂

من از اول بارداری گرفتم سیار هستش ۱۳۰۰ گرفتم تابستون

سوال های مرتبط

مامان آرتین ونی نی مامان آرتین ونی نی ۳ ماهگی
مامان Barana,Rayan مامان Barana,Rayan ۵ ماهگی
مامان گل پسرمامان💙 مامان گل پسرمامان💙 ۱۱ ماهگی
مامان نیلایِ مامان😍 مامان نیلایِ مامان😍 ۱۵ ماهگی