خانوما میشه داخل عدسی ک درس کنم رب نزنم

۸ پاسخ

اره میشه

میتونی یه گوجه رنده کنی خوش طعم میشه نمیخوای هم کلا نکن نه عیبی نداره

اره نزن

من همیشه پس‌از داغ میکنم رب میزنم اصلا بدون رب عدسی دوس ندارم بنظرم با رب خیلی خوشمزس

عدسی اصن رب نداره😂

اره چرا نشه

من دیدم ی عده نمیزنن
ولی خودم دوس ندارم

آره من هیچوقت رب نمی‌زنم

سوال های مرتبط

مامان مامانِ نورآ✨ مامان مامانِ نورآ✨ ۷ ماهگی
مامان pendar man ❣️ مامان pendar man ❣️ ۱۴ ماهگی