۱ پاسخ

دختر من۲۹۰۰ وزنش بود ۳۴ روزگی ۳۸۰۰ دیروز تو خونه کشیدم ۴۵۰۰ بود دیگه کم و زیادشو نمیدونم منم دختر اولمو سه ماهش تموم شد کمکی دادم هم وزنش کم بود هم حساسبت ب پروتیین گاویی داش

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلائی 🩷🌸 مامان جوجه طلائی 🩷🌸 ۱۶ ماهگی