سلام بچها من خرما میخورم خوبه واسه بچه

۷ پاسخ

هرچیزی زیادش خوب نیس

آره خیلی خوبه منم زیاد میخورم میگن بچرو صبورمیکنه

اره چرا بد باشه برا زایمان راحت هم خوبه فقط قند داره زیاده روی نکن تو خوردنش

من از اول بارداریم میخورم ولی بعضیا میگن دهانه رحمو نرم میکنه میترسم بخورم 🥲 چون سرکلاژی هم هستم

آره عالیه روزی یکی دوتا

بله عزیزم اگه قند نداری
زیاده روی هم نکن

آره فقط زیاده‌روی نکن

سوال های مرتبط

مامان صدف مامان صدف ۱ ماهگی