هرچیزی زیادش خوب نیس
آره خیلی خوبه منم زیاد میخورم میگن بچرو صبورمیکنه
اره چرا بد باشه برا زایمان راحت هم خوبه فقط قند داره زیاده روی نکن تو خوردنش
من از اول بارداریم میخورم ولی بعضیا میگن دهانه رحمو نرم میکنه میترسم بخورم 🥲 چون سرکلاژی هم هستم
آره عالیه روزی یکی دوتا
بله عزیزم اگه قند نداری
زیاده روی هم نکن
آره فقط زیادهروی نکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.