فردا سونو آنومالی دارم یکم میترسم امیدوارم همچی خوب پیش بره🥲

۸ پاسخ

انشالله همه چی خوبه عزیزم توکل برخدا

منم امروز رفتو
انساالله همه چی خوبه عزیزم 🥰

۱۸هفته و چن روزین؟از چند هفتگی انومالی و میشه رفت؟

انشالا همه چی خوبه نگران نباش

انشالله همه چیز خوب پیش میر.منم امروز داشتم توکل بر خدا

وای منم چهارشنبه دارم خیلی استرس زا هست ولی سعی میکنم به خودم غلبه کنم

منم
خیلی استرس دارم 🥲

خوب پیش می‌ره دلت روشن باشه

سوال های مرتبط

مامان پناه 
🤰 مامان پناه 🤰 هفته سی‌ودوم بارداری