ساعت ۲ وقت آنومالی دارم امیدوارم همه چی خوب پیش بره 🥹😍

۴ پاسخ

انشالله باخبر خوب برگردین،بچه هم سلامت باشه

مگه امروزم سونو ها بازن

انشالله که با خبرای خوب بیاییی

انشاالله بسلامتی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فندوقم 🩵 مامان فندوقم 🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری