برای من ده واحد از شما کمتره
عالیه
من ناشتا ۷۶ بود
اره خوبه برا شمام
اره عالی من ناشتا ۱۰۵بودم گفت زیاده
اول بارداری ۷۸ بود
فردا میخام برم ازمایش بدم
مال من 93بود دکترم گفت خوبه
من ۷۶ .اره دکتر گف زیر ۹۰ خوبه
من ۷۵
خوبه
منم هفته های شما ۸۱ بود گفت خوبه
الانم ازمایش گلوکز دادم ۷۸ بود
خیلی عالیع من ناشتام ۱۰۷ بود الان متفورمین میخورم
حالا فردا گرفتم می گم تو را خدا واسم دعا کنید مشکلی نباشه خیلی امروز ترسوندم 😥
منم ۸۳ بودم دکترم گفت خوبه
من ناشتا 65 بودم😐
اره خوبه
اره..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.