قند خونتون چنده؟من ناشتا۸۳ خوبه؟

۱۵ پاسخ

برای من ده واحد از شما کمتره

عالیه

من ناشتا ۷۶ بود
اره خوبه برا شمام

اره عالی من ناشتا ۱۰۵بودم گفت زیاده

اول بارداری ۷۸ بود
فردا میخام برم ازمایش بدم

مال من 93بود دکترم گفت خوبه

من ۷۶ .اره دکتر گف زیر ۹۰ خوبه

من ۷۵

خوبه
منم هفته های شما ۸۱ بود گفت خوبه
الانم ازمایش گلوکز دادم ۷۸ بود

خیلی عالیع من ناشتام ۱۰۷ بود الان متفورمین میخورم

حالا فردا گرفتم می گم تو را خدا واسم دعا کنید مشکلی نباشه خیلی امروز ترسوندم 😥

منم ۸۳ بودم دکترم گفت خوبه

من ناشتا 65 بودم😐

اره خوبه

اره..

سوال های مرتبط

مامان آرسام🕊💙 مامان آرسام🕊💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پنبه مامان پنبه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ام بارداری
مامان خدایا کمکم کن مامان خدایا کمکم کن هفته بیست‌ودوم بارداری