طول سرویکستون تو انومالی چند بود؟
خودم ۳۳ خوبه؟یانه

۱۷ پاسخ

من ۳۰😢

سلام من ان تی 41بودم انومالی 35

من ان تی ۳۲انومالیم ۳۲

۳۵گفت خوبه ولی جاش جفتت خیلی پایینه😑

من با مثانه نیم پر ۴۱ بود

منم ۳۴ بودم

آره خوبه عزیزم واسه من ۳۵ بود با مثانه ی نیمه پر

من ان تی ۴۴ . انومالی ۳۹

من ۳۶

۴۰ بود بعد سه هفته شد۱۲👽

۴۰ دوقلوم البته

من38.

من انتی۳۱ بود انومالی۳۳ البته سرکلاژم دکتر گفت خوبه

منم قبلش دادم ۳۳
گفتن خوبه

من هم انتی هم آنومالی ۳۳ بود دکترم گفت خوبه

من 31 بود دکتر گفت خوبه کلا بالای 30 میگن خوبه

منم 33بود انومالی دکترگفت خوبه

سوال های مرتبط

مامان دلارا مامان دلارا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان لیانا✨🩷 مامان لیانا✨🩷 ۸ ماهگی
مامان حبه‌قند مامان حبه‌قند هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی
مامان کوچولو من🪽🩵 مامان کوچولو من🪽🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری