من ۳۰😢
سلام من ان تی 41بودم انومالی 35
من ان تی ۳۲انومالیم ۳۲
۳۵گفت خوبه ولی جاش جفتت خیلی پایینه😑
من با مثانه نیم پر ۴۱ بود
منم ۳۴ بودم
آره خوبه عزیزم واسه من ۳۵ بود با مثانه ی نیمه پر
من ان تی ۴۴ . انومالی ۳۹
من ۳۶
۴۰ بود بعد سه هفته شد۱۲👽
۴۰ دوقلوم البته
من38.
من انتی۳۱ بود انومالی۳۳ البته سرکلاژم دکتر گفت خوبه
منم قبلش دادم ۳۳
گفتن خوبه
من هم انتی هم آنومالی ۳۳ بود دکترم گفت خوبه
من 31 بود دکتر گفت خوبه کلا بالای 30 میگن خوبه
منم 33بود انومالی دکترگفت خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.