مامانا بهترین قرص یا قطره شیرافزا؟؟ 🍼🍶

۶ پاسخ

لاکتاول عالیهههههههههه

لاکتاول خوبه ولی اگه رفلاکس داره اذیتش میکنه
دکتر دیارم گفت اگ بخوای لاکتاول بخوری فرق نمیکنه انگار که دو لیوان شیر خوردی و برای رفلاکسش خوب نیس
منم ب خاطر رفلاکسش نخوردم
من قطره شیرافزا استفاده میکنم

لاکتاول میگن خوبه ولی من نخریدممم

قرص لاکتاول

لاکتاول بی بروبرگرد
سینه بدون شیر. رو شیر اورد

من به دکتر دیاکو گفتم لاکتاول یاپوذگالاکتومید گفت لیدی میل بخور خوبه بهتره

سوال های مرتبط

مامان مسیحا مامان مسیحا ۱۶ ماهگی
مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 ۱۴ ماهگی
مامان پرنسس💖 مامان پرنسس💖 ۱۰ ماهگی
مامان Nila💛 مامان Nila💛 ۱۱ ماهگی
مامان ܩߊ‌ܣـ🌙ـܠࡅ࡙ن🩷 مامان ܩߊ‌ܣـ🌙ـܠࡅ࡙ن🩷 ۹ ماهگی
مامان 🩵بچه هام🩵 مامان 🩵بچه هام🩵 ۴ ماهگی