لاکتاول عالیهههههههههه
لاکتاول خوبه ولی اگه رفلاکس داره اذیتش میکنه
دکتر دیارم گفت اگ بخوای لاکتاول بخوری فرق نمیکنه انگار که دو لیوان شیر خوردی و برای رفلاکسش خوب نیس
منم ب خاطر رفلاکسش نخوردم
من قطره شیرافزا استفاده میکنم
لاکتاول میگن خوبه ولی من نخریدممم
قرص لاکتاول
لاکتاول بی بروبرگرد
سینه بدون شیر. رو شیر اورد
من به دکتر دیاکو گفتم لاکتاول یاپوذگالاکتومید گفت لیدی میل بخور خوبه بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.