سلام خانما سونو چطوره

تصویر
۵ پاسخ

بله خوبه

خیلی ممنون از مامانا

همش خوبه وزن نی نی هم خوبه چون ۱۷هفته۳روزی من خودم ۱۷هفته۶روز ۲۰۷گرم بود

بفرما عزیزم

تصویر

خوبه
وزنش نگفت کمه انگار یکمی کمه مولتی هاتو بخور خوراکتم گوشت بخور

سوال های مرتبط

مامان سه قلوها مامان سه قلوها ۱ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نخودچه مامان نخودچه روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجم🐣🫀🎀 مامان جوجم🐣🫀🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۴ ماهگی
مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نیهان💕 مامان نیهان💕 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مرسانا خانوم مامان مرسانا خانوم ۵ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۲ ماهگی