بچها برای هفته من جگر خوردن مشکل داره؟؟؟

۵ پاسخ

والا من از ۵ ماهگی دیگه میخورم هیچ‌مشکلی هم نداره..بخور نوش جونت

نه بخور راحت باش

ن بابا من چند بار خوردم

جگر کلا ضرر داره فقط برای رفع هوس میتونی بخوری

من که تو ماه ۵ و ۶ بودم کلی خوردم هیچی هم نشد
قطعا برا شما هم به نظر من مشکلی نخواهد داشت

سوال های مرتبط

مامان معجزم👶🏻💗 مامان معجزم👶🏻💗 ۴ ماهگی
مامان حَـدیـث✨🩷 مامان حَـدیـث✨🩷 ۱۳ ماهگی
مامان 🩵الوین خان 🩵 مامان 🩵الوین خان 🩵 ۳ ماهگی
مامان جانان و ژوان مامان جانان و ژوان ۱۰ ماهگی
مامان جانان و ژوان مامان جانان و ژوان ۱۰ ماهگی
مامان کوچولو🤰🏻💙 مامان کوچولو🤰🏻💙 روزهای ابتدایی تولد