والا من از ۵ ماهگی دیگه میخورم هیچمشکلی هم نداره..بخور نوش جونت
نه بخور راحت باش
ن بابا من چند بار خوردم
جگر کلا ضرر داره فقط برای رفع هوس میتونی بخوری
من که تو ماه ۵ و ۶ بودم کلی خوردم هیچی هم نشد
قطعا برا شما هم به نظر من مشکلی نخواهد داشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.