۱۳ پاسخ

ببین سایز1 یه بسته 40 تایی بگیر کافیه
بعدش دو ببند چون یک و دو دقیقا اندازه همن فقط ی کوچولو بلند تره یک کشش جا میندازه دو بهتره

تصویر

اره پوشاک 1بگیر

منم پسرم ۳۳۰۰ بود سایز صفر استفاده میکنم یک بزرگ بود نم پس داد

بچه من۳۷۰۰ صفرگرفتم ولی تعداد کم بخر

من بچه اولم۳۶۰۰بود صفربستم
یه صفر تعداد کم برای روزهای اول تولد لازم میشه

مال من ۳۱۰۰ به دنیا اومد بله سایز یک اندازش بود . البته سنو ۴ کیلو زده بود

من تن بسته بندی پوشک خوندم سایز ۰
برای وزن زیر ۳کیلو

صفر یه بسته کوچیک بگید

اره یک خوبه مناسبه

ولی اگه صفر هم گرفتی بسته کوچک بگیر بنظرم

من بچم ۳۸۰۰سایز۲میبندم براش
سایز ۱ پاهاشو اذیت میکرد مولفیکس میبندم

اره از من ۳۴۰۰بود یک گرفتم

صفرم خوبه

سوال های مرتبط