ببین سایز1 یه بسته 40 تایی بگیر کافیه
بعدش دو ببند چون یک و دو دقیقا اندازه همن فقط ی کوچولو بلند تره یک کشش جا میندازه دو بهتره
اره پوشاک 1بگیر
منم پسرم ۳۳۰۰ بود سایز صفر استفاده میکنم یک بزرگ بود نم پس داد
بچه من۳۷۰۰ صفرگرفتم ولی تعداد کم بخر
من بچه اولم۳۶۰۰بود صفربستم
یه صفر تعداد کم برای روزهای اول تولد لازم میشه
مال من ۳۱۰۰ به دنیا اومد بله سایز یک اندازش بود . البته سنو ۴ کیلو زده بود
من تن بسته بندی پوشک خوندم سایز ۰
برای وزن زیر ۳کیلو
صفر یه بسته کوچیک بگید
اره یک خوبه مناسبه
ولی اگه صفر هم گرفتی بسته کوچک بگیر بنظرم
من بچم ۳۸۰۰سایز۲میبندم براش
سایز ۱ پاهاشو اذیت میکرد مولفیکس میبندم
اره از من ۳۴۰۰بود یک گرفتم
صفرم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.