من اس امپرازول میدم با دومپریدون و شیر خشک هم نان کامفورت میدم شیر خودمم میدم لبنیات نمیخورم بعد شیر دهی بیست دیقه سرپا نگهش میدارم و روی سطح شیب دار میخابونمش هر وقت اینارو رعایت میکنم بچم اوکیه اما اگ یموقع کاری پیش بیاد و نتونم سرپا نگهش دارم وعده های بعدی اذیت میشه و نمیتونه شیر بخوره
من تازگیافاموتیدین میدم ولی انگار ن انگار...بچم خیلی اذیته شیر هی میادو برمیگرده..دوس دارم زود تموم شه این رفلاکس کوفتی
منم ندادم
منم نمیدم
بادگلوشو همیشه میگیرم
زیر سرشم شیب میذارم
خیلی تند تند هم شیرش نمیدم
منم دکتر داد دارو ولی ندادم اروغش میگیرم شیب دار میخوابونم بهتره
ببریش دکتر براش اپرازول مینویسه تاثیر داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.