من اردبرنج و تفت میدم تا بوی خامی اش بره بعد کره میریزم یکم سر تفت میدم بعد چهار زیره میریزم و زعفرون و دوست داشتی یکم هل هم بزن با دارچین بعد تب میذارم توش نبات میندازمیکم بمونه نبات باز بشه و کاچی سفت تر بشه مثل حلوا مثلا تمومه
تو پریودی میشه کاچی خورد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.