خانما کاچی چه جوریگ درست کنم

۲ پاسخ

من اردبرنج و تفت میدم تا بوی خامی اش بره بعد کره میریزم یکم سر تفت میدم بعد چهار زیره میریزم و زعفرون و دوست داشتی یکم هل هم بزن با دارچین بعد تب می‌ذارم توش نبات میندازم‌یکم بمونه نبات باز بشه و کاچی سفت تر بشه مثل حلوا مثلا تمومه

تو پریودی میشه کاچی خورد

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۳ سالگی