۴ پاسخ

من خواهرشوهر ۳۴ هفته بجش ب دنیا اومد وزش خیلی کم بود ده روز داخل دستگاه....ولی حالا ماشالله دوماهش خیلی خوب شده

معمولا ۳۴هفته و دو کیلو میره شیشه بقول خودت

شیشه چیه

خخخ شیشه بگو دستگاه 😂😂😂🫡

سوال های مرتبط

مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تیام🥹 مامان تیام🥹 ۱۳ ماهگی